DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ YURTLARINA ASİL OLARAK KAYIT HAKKI KAZANAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE!!!

Yayınlanma Tarihi: 10-09-2024

“Asil Liste”de yer alan ve kesin kayıt hakkı kazanan öğrencilerimiz için kesin kayıt tarihleri 09-13 Eylül 2024 olup; öğrencilerimiz bu tarihler arasında yurtlarımıza bizzat gelmeksizin aşağıda yer alan hesap numaralarına, belirtilen depozito bedelini (Depozito bedeli muhakkak banka şubesinden veya internet bankacılığı üzerinden yatırılmalıdır. Bankamatik fişi, yasal mevzuat gereği dekont olarak kabul edilememektedir) ve oda tipine göre belirtilen yurt ücretini yatırarak uzaktan kayıt yapabileceklerdir.

Asil Liste’de ismi bulunan öğrencilerin, 09-13 Eylül 2024 tarihleri arasında, yerleştirildikleri oda tipine göre yatıracakları depozito ve yurt ücreti dekontları ile aşağıda yazılı bulunan “Kesin Kayıt İçin Gerekli Evraklar” dan başvuru sırasında beyan ettikleri bilgilere ait evrakları taratarak barinma@deu.edu.tr adresine e-posta ile göndermeleri gerekmektedir.

 

13 Eylül 2024 tarihi saat 17:30’a kadar ilgili evrakları barinma@deu.edu.tr adresine e-posta ile göndermeyen öğrenciler, barınma hizmetinden yararlanamayacaktır.

Yurdumuzda konaklama için öğrenciler 2024-2025 Eğitim Öğretim Akademik Yılı’nın başlamasından 3 gün önce kabul edilecektir.

 

Uzaktan kayıt yapan öğrencilerimizin, kesin kayıt için gerekli evrakların asıllarını yurtta kalacakları ilk gün yanlarında getirerek, ibraz etmeleri gerekmekte olup; başvuru belgelerinde beyan ettikleri bilgilere ilişkin belgelerini ibraz edemeyen (belgeleyemeyen) öğrencilerimizin yurt kayıtları İPTAL EDİLECEKTİR.

 

Kesin Kayıt İçin Gerekli Evraklar:

  • Öğrenci Belgesi,
  • 2023 yılı ve öncesinde kayıtlanan öğrenciler için Öğrenci Belgesi ve disiplin cezası almadığını gösterir belge
  • Sağlık Raporu (Toplu yerlerde yaşamaya engel olacak seviyede akıl-ruh sağlığı ve bulaşıcı hastalığı olmadığına ilişkin son 3 ay içinde alınmış sağlık raporu)
  • Adrese dayalı nüfus kayıt örneği,
  • Nüfus cüzdan fotokopisi,
  • İkametgah belgesi (Öğrenci, anne-baba ayrı ayrı olarak veya Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi E-Devletten barkodlu belge oluşturularak alınabilir)
  • Arşivli Adli Sicil Kaydı,
  • Öğrencinin çalışmadığına dair SGK Tescil ve Hizmet Dökümü Belgesi (e-Devletten barkodlu belge oluşturularak alınabilir),
  • 2 Adet Fotoğraf,
  • Dekontlar (Yurt Ücreti ve Depozito bedeli)

Yabancı uyruklu öğrenciler için ek olarak pasaportun tasdikli fotokopisi ile emniyet makamlarından alacakları oturma izin belgesi.

 

İnternet üzerinden yapılan başvuru sırasında beyan edilen bilgilerin ;

  • Anne/baba maaş bordrosu, anne-baba çalışmıyor ise işsizlik belgesi (muhtarlık veya SGK),
  • Engel durumunu belirtir Sağlık Kurulu Raporu,
  • Anne-baba durumunu belirtir belge (ayrı, vefat ),
  • Okuyan kardeş öğrenci belgesi,
  • Ailenizin ev durumunu belirtir belge (kira ise kira kontratı, lojmanda ise lojmanda oturduğuna dair belge),
  • Lise ve dengi öğrenimi sırasında Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumuna ait yurtta barındığına dair belge,
  • Ortaöğretimde vakıflar ve parasız yatılı ve devlet okullarında okuduğuna dair belge,
  • Şehit ve gazi çocuğu olduğuna dair belge,
  • 2023-2024 yılları içerisinde doğal afet (sel, deprem, yangın) geçirildi ise (Orta/Büyük hasarlı), ilgili İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü’nden afet geçirdiğine dair alınacak belge,
  • Ülkemizi herhangi bir spor dalında milli sporcu olarak temsil ettiğine dair belgeler ibraz edilmelidir.

Font Boyutunu Değiştir
Kontrast